lördag 17 oktober 2009

Film : A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell (1990)



I ett fientligt landskap slåss människor mot mutanter
om herraväldet.
Blodstörstiga dinosaurier som har återuppstått
efter ett kärnvapenkrig är sugna på en barbar-brud!
Den sista levande kvinnan är jagad av både människa
och mutant

En Tromafilm. Det var allt jag visste innan jag såg denna film.
Så jag var beredd på att den kunde vara hur konstig som helst.

Knappt gått en minut på filmen och jag skrattar redan.
"Monstrena" är så dåligt gjorda.

Kan vara så att de första 3 minuterna är en trailer för just den här filmen.
Det märks att den är ifrån 1990 med tanke på dom dåliga effekterna.
Riktigt dåliga skådisar.
Känns lite som en stum film. Dom har ingen dialog alls i denna filmen.
Jo bruden säger Bitch till en kille. Men det är typ allt på 16 min.

Jag kunde inte seklart filmen.. Den var så dålig. Jag kunde inte sluta skratta åt allt det dåliga.
Efter en halvtimme så gick det inte längre. Spolade igenom resten av filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar