lördag 11 september 2010

Film : Afterwards (2008)

afterwards John Malkovich är Budbäraren - en man med förmågan att se vem som ska dö. New York-advokaten Nathan del Amico har länge försökt fly sitt tragiska förflutna, tills den mystiske Budbäraren dyker upp på hans kontor. Han är kommer för att hjälpa de som är märkta av döden att ordna upp sina liv innan det är för sent. Men när Nathan vägrar tro honom börjar skrämmande saker att inträffa.

 

Onödig Fakta :

  • Manuset var inte skickat till Malkovich utan till hans produktionsbolag men Malkovich råkade få det och läste det och blev imponerad.

 

Jag såg den här filmen med min syster. Hon är en sån som bara hyr en film om där står att den fått bra betyg men det stod inget sånt på detta fodral men jag tyckte vi skulle se den ändå. Jag blev imponerad faktiskt. Den här filmen är bra om man följer med i handlingen. Så denna rekommenderar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar