söndag 8 augusti 2010

Show : Playboy Comedy Roast of Tommy Chong (1989)

Skärmklipp Igår tittade jag på Roast från 2000-talet. Nu går jag lite längre tillbaka i tiden, bak till slutet av 80-talet. På VHS-en så står där att den är ifrån 1986 men på IMDB så är den ifrån 1989.

Denna Roast är med Tommy Chong, mer känd som ena halvan i Cheech and Chong och som den korkade skivaffärägaren i The /0´s Show.

Roastare är bland annat en ung Jerry Seinfeld så det ska vara lite intressant att titta på även om jag inte är någon vidare fan av Seinfeld som komiker. Annars är där inga kända namn.

Jag har sett några Roast ifrån 80talet tidigare med till exempel Mr. T men den rekommenderar jag inte. Man kan jämföra dom som om man försnällat Grillad som gick på SVT.

 

Detta är första gången som en kvinnlig Roastare får vara med i Playboys Roast Show.

Skämten är väldigt blandade men det är inte många som är så roliga. De Bästa skämten är bland annat “ A Roast is like Hemoroids.. Every Asshole got one”.

Seinfelds roast är inte så kul.. Han pratar mest om biografer och popkorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar