lördag 2 oktober 2010

DVD – Det Bästa Med Måns Möller (2010)

Måns Möller Här har Du de roligaste inslagen och sketcherna med Måns Möller från Cirkus Möller, Extra Extra, Time Out, Fredag hela veckan, Stockholm live, RAW, Grillad, Roast med mera. Allt indelat i finurliga teman som Fest, Panelhumor, Standup, Barn, Resor, Tvekamper, Bortklippt, Politiker, Nya idéer, Utsatt och Programparodier. Alla teman presenteras av Måns bästa vänner...

 

Måns Möller.. denna speciella komiker som jag lärde känna så smått ifrån Släng Dig i Brunnen 1999 och sen såg han igen på Time Out har nu släppt en DVD där han samlat det bästa med honom. Såklart är det TV4 som har släppt denna dvd, det brukar det vara ju. Dom har ju släppt många med de andra TV4 humor profilerna.

 

Många av klippen har jag missat då jag inte har varit så intresserad av tv-programmet Cirkus Möller. Annars är denna dvd en av de bättre av de humor-dvd  med svenska humorprofiler. De flesta jag sett tidigare har bara varit samma sak omåomigen. Så denna rekommenderar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar