söndag 3 januari 2010

Film : Feast (2005)


En främling dyker upp på en krog mitt ute i ingenstans och deklarerar att de måste stänga stället för att trubbel är på ingång? Några minuter senare är en brokig skara människor isolerade och tvingas kämpa tillsammans för att överleva slaget mot en ny ras av våldsamma köttätande varelser.

"Feast" är en skräckinjagande historia som färgar skärmen blodröd när en efter en i gruppen faller offer för de glupska monsternas omättliga aptit. Med skruvade och oväntade turer får vi följa människornas kamp för överlevnad.

En film av Ben Affleck, Matt Damon och Wes Craven.

Gillade du filmen From Dusk til Dawn så kommer du säkert gilla denna med.
För denna känns likadan. Iaf den delen på baren. Bara annorlunda monster.
Henry Rollins gillar jag i filmen.

Denna filmen såg jag för första gången hos en bekant. Han tyckte mycket om filmen. Men jag var lite tveksam.
Sevärd är den. Men njäe.. Jag föredrar From Dusk til Dawn mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar