söndag 2 oktober 2011

Konsert : Carcass – Keep on Rotting in Brazil (2008)

cover439_181277Detta är en konsert med brittiska Carcass från Santio Hall i Brasilien och är inspelad 11-09-2008.

Låtlista:

  1. Intro – Inpropagation
  2. Buried Dreams
  3. Corporal Jigsore Quandary
  4. Carnal Forge
  5. Incarnate Solvent abuse
  6. No Love Lost
  7. Edge of Darkness
  8. This Mortal Coil
  9. Embodiement
  10. Reek of Putrefaction
  11. Keep on Rotting
  12. Genital Grinder
  13. Rotten to the Core
  14. Death Certificate

 

Första gången jag hörde talas om Carcass var i mitten av 90-talet av min kusin och då blev jag ett litet fan. De första låtarna jag hörde var No Love Lost, This is Your Life och den absoluta favoriten Heartwork.

Såg sedan videon till No Love Lost på MTVs Superrock som var 90-talets version av Headbangers Ball. Då köpte jag även deras skiva Heartwork. Heartwork är även en av mina favoritlåtar. Så jag blev lite besviken på att de inte spelade den låten på denna konserten.

Denna spelningen är filmad från publiken så ljudet är riktigt uselt men bilden är helt ok. Så.. ja detta är en riktig bootleg.

På grund av ljudet så rekommenderar jag inte denna bootleg alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar