söndag 22 april 2012

TV-Serie: the Jenny McCarthy Show (1997)

Jenny McCharty Show1997 så hade den föredetta Playboy-modellen Jenny McCarthy en show på MTV där hon hade roliga sketcher och musikala gäster.

Serien var väldigt kortlivad och hade bara en säsong och hur många avsnitt den hade vet jag inte.

Jag fick iaf tag i 4 avsnitt som jag inte har sett sen den sändes på tv.

 

Serien kan jämföras med SNL fast alla sketcherna här så har Jenny huvudrollen. Humorn är ungefär likadan fast denna skulle vara till ungdomar. Mellan sketcherna så berättar Jenny händelser ur hennes liv och hon intervjuar alla hennes gästartister.

Musiken i de avsnitten jag hittade är med Fun Lovin Criminals, the Bloodhound Gang, Erykah Baduh och the Mighty Mighty Bosstones.

Serien var inte så rolig som jag mindes den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar