söndag 24 juni 2012

Film: Ett hål i mitt hjärta (2004)

ett hål i mitt hjärtaEn ung kvinna och två män spelar in en porrfilm i en lägenhet. Lägenheten tillhör regissören och där bor också hans tonårsson, som mest håller sig på sitt rum. Alla fyra är på sitt sätt trasiga människor som söker mening i livet.

 

Onödig Fakta:

  • Filmgänget gick med på att inte prata om filmen förrän en vecka innan premiären.
  • Filmen var först tänkt att göras i USA med Christina Aguilera som Tess och Sylvester Stallone som Richard.
  • Filmen fick en varningsskylt av den svenska censuren. Vilket ingen film fått sen 1976.
  • Thorsten Flinck avslöjade i en tidning att han använde droger för att klara av att spela in vissa scener.i filmen.

 

Jag känner inte att filmer som denna är underhållande egentligen så jag vet egentligen inte varför jag valde att se den.

Men här censurerar de inte de nakna kropparna inte.. nä här censurerar de olika märken och det syns riktigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar