lördag 6 augusti 2011

Musik : Bon Jovi – Breakout (1985)

Bon_Jovi_-_Breakout_-_CopyDetta är en videosamling med bandet Bon Jovi som innehåller 6 musikvideos. Videosen är från bandets två första album “Bon Jovi” och “7800 Fahrenheit”.

 

Låtlista:

  1. In and out of Love
  2. Only Lonely
  3. Silent Night
  4. She Dont Know Me
  5. Runaway
  6. The Hardest part is the Night (live)

 

 

Min syster fick mig att börja lyssna på Bon Jovi när jag var liten och jag gillar fortfarande deras tidigare skivor. Den här musikvideosamlingen innehåller min absoluta favoritlåt med dem… Runaway. Men alla låtarna är faktiskt favoriterna med dem.

De flesta videosen har jag inte sett på flera år så det var lite roligt att titta på. Men det är ingen dvd som man sätter på varje dag.

 

I videon Only Lonely så får man se dem skådespela. Vilket de inte är så jättebra på att göra fast Jon har varit med i flera långfilmer. Inga av dem har blivit några stora filmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar