fredag 25 december 2009

Film Alien vs Predator 2 (2007)


Två av filmhistoriens mest skrämmande filmmonster är tillbaka. Och den här gången drabbar de samman mitt i en vanlig amerikansk småstad...

En Alien/Predator hybrid kraschlandar utanför en liten stad i Colorado. Genast börjar den döda allt i sin väg. En ensam Predator dyker upp för att "städa upp" efter den blodiga förödelsen som PredAlien lämnat efter sig, och snart är den dödliga fighten i full gång - inga regler, ingen nåd och oskyldiga människor mitt i vägen för slagskämparna. Under den skräckfyllda massakern försöker en liten grupp modiga personer ta sig därifrån, men USA:s regering verkar ha andra planer...

En kompis gav mig några filmer han tyckte jag skulle se och detta var en av dom.
Rovdjuret (Predator) verkar lite smartare än i dom filmerna där han har huvudrollen själv.
Jag tyckte denna var för långtråkig plus så är inte Scifi min grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar