söndag 20 december 2009

Film : Cradle 2 the Grave (2003)


Cradle 2 the Grave

Dottern till en skicklig yrkestjuv i Los Angeles blir en dag kidnappad. För att frige henne, kräver förövarna ett antal oskattbara diamanter. Köp den på Discshop idag!. Fadern ingår då en ohelig allians med en hemlig agent från Taiwan i ett desperat försök att rädda sin dotter...

En helt suverän film i stil med Romeo Must Die. Samma skådespelare som den. Nästan iaf.
Skådespelare i denna film är Anthony Anderson , Jet Li och DMX.

Jag är ett stort fan av Anthony Anderson men det var faktist inte därför jag såg denna filmen.
Jag gillade även Romeo Must Die. Jag såg den hos en kompis som älskar denna filmen så jag var tvungen att se denna med.

Riktigt rolig och mycket action.

SE DEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar