tisdag 17 maj 2011

Talkshow / Dokumentär : Tom Green Show–Early Exposure (2001)

MV5BMTgzNTI2NzY0NF5BMl5BanBnXkFtZTcwNjYyNzAyMQ@@._V1._SY317_CR1,0,214,317_I en värld där censuren dominerar finns Tom Green. En man som drar allt till gränsen gör ocensurerad komedi. Tom har ingen rädsla och provocerar gärna det vanliga folket på stan.

 

 

Detta är en 3dvd special med Tom Green Show.

Den innehåller 16 “avsnitt” plus kommentator-del och även extra material.

 

Jag har alltid gillar Tom Green och jag tittade på hans show när jag var yngre och älskade den. Så detta är nostalgi i högform för mig…

 

Att Tom Green spelar över rätt ofta gör inte så mycket då han var den första som verkligen tog den till gränsen.

Det tråkigaste i denna serien är sketcherna. Visst liknar det det han gör när han är ute på stan fast det är mer roligt att se oförstådda folks reaktioner på det han gör.

Varje “avsnitt” har en musikgäst. Det är olika rockband men inga har blivit stora. Jag har iaf inte hört talats om dem innan.

Kändisar i denna serie innan de blev kända är bland annat Will Ferell.Men även kändisar som var kända då som Pierce Brosnan.

 

Rekommenderas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar