lördag 3 april 2010

Film : Get Over It (2001)

Get Over It

Berke Lawrence är en high school-student som för tillfället inte känner sig på så bra humör. Hans flickvän, Allison, har precis gjort slut. I hopp om att vinna tillbaks Allisons hjärta slutar han i basketlaget för att istället satsa på skolteatern. Snart märker han också att kompisens lillasyster inte verkar så liten längre...

 

Onödig Fakta:

  • Kirsten Dunst gör sin debut som sångerska i denna filmen.
  • Sisqo gjorde den här filmen innan han blev känd för sin låt Thong Song. I januari i år (2010) var han med i Celebrity Big Brother. Det gick inte så bra för honom.
  • Aaliyah var tänkt rollen som Maggie

 

Denna filmen köpte jag billigt precis när jag skaffat dvdspelare. Jag vet faktiskt inte varför jag köpte den egentligen. Men jag gav den till min syster när jag sett den en gång.

Förutom Kirsten Dunst och Sisqo så är även Mila Kunis med. Mer känd i tvserien “The 70´s Show” och som Meg i Family Guy. Martin Short har en väldigt udda roll.

Även detta är en American Pie liknande film fast den har mer musik.

Jag gillar denna filmen det är mycket på grund av Mila Kunis roll men även Martin Short spelar riktigt bra som den rollen han har i filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar