onsdag 13 juli 2011

Film : Flesh Gordon Meets The Cosmic Cheerleaders (1990)

MV5BMTk1NzA3Njk1MF5BMl5BanBnXkFtZTcwNDg0NTgyMQ@@._V1._SY317_CR4,0,214,317_Den rymdresande hjälten och den kände hunken Flesh Gordon är kidnappad av Cheerleaders från rymden som hoppas kunna använda honom för att rädda sin planet. Den elaka Evil Precense har gjort männen i Cheerleadernas planet impotenta och kvinnorna är desperata. Kan Flesh få männen på denna planet att bli “stående” igen?

 

Onödig Fakta:

  • Detta är del två i serien
  • Parodi på Flash Gordon

 

Jag gillade Flash Gordon när jag var liten så jag kände att jag ville se denna parodi. Samtidigt tyckte jag att storyn verkade kul.

Denna film är en vuxen parodi fast med barnhumor. Här är mycket lättklädda tjejer och stop-motion monster.

Skämten är så dåliga som t.ex när de kör in bland “Asteroids” så är det rumpor (ass) som fiser.

Detta är en film för Sean Banans fans.. Det vill säga inte mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar