tisdag 15 februari 2011

Film : 946 Pinocchio (1991)

MV5BMTYzNzI3OTQzN15BMl5BanBnXkFtZTcwMjg5OTYyMQ@@._V1._SY317_CR4,0,214,317_Pinocchio 964 är en lobotomerad robot och sexslav som slängs ut på gatan av hans ägare för att han inte kan hålla uppe sin erektion. Han blir vän med en kriminell sinnessjuk hemlös flicka. Samtidigt så letar företaget som gjort och sålt honom för att mörda honom på grund av hans missfunktion.

 

Detta är en film jag aldrig hört talats om innan men var tvunget att se så fort jag hittade den.

Att filmen kommer från Japan  blev jag inte överraskad över. För jag tror inte något annat land hade kommit på detta manus men storyn kunde ha kommit från Troma men jag tror inte de hade gjort filmen så här.

Filmen är inte dubbad men den har engelska undertexter som tur är.

Pinocchio är ingen docka som den riktiga utan han är en “robot” som terminator fast lite efterbliven.

Jag blev lite besviken på denna filmen då den inte kom upp till min förväntan. Filmen är riktigt sjuk men inte bra alls.

Se helst inte denna filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar