lördag 12 februari 2011

Film : Pelts (2006)

MV5BMTI2NjUzNTU3OV5BMl5BanBnXkFtZTcwOTc5OTA0MQ@@._V1._SY317_CR6,0,214,317_En desperat pälshandlare får tag i några tvättbjörnspälsar som harr en förbannelse över sig.

Onödig Fakta:

  • Ett avsnitt ur “Masters Of Horror”

 

Skådespelaren John Saxon är med i denna filmen/tv avsnittet och det är även Meat loaf.

De mesta jag sett med John Saxon har jag gillat och han har varit med i många skräckfilmer.

Som vanligt med “Master Of Horror” så är det en timmes avsnitt. Ska jag vara ärlig så har jag inte sett några andra avsnitt än dessa Argento har gjort. Jag har funderat på att kolla mer men det har inte blivit så än.

Den här är mycket bättre än “Jenifer”. Visst den är lika blodig om inte mer men själva storyn är mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar