måndag 25 april 2011

Film : Blackout (1985)

MV5BMTIyNTYzNTkwNV5BMl5BanBnXkFtZTcwMDkyMDAzMQ@@._V1._SY317_En polisofficer misstänker att en lokal man som nyligen skadade sig i en bilolycka och fått ett nytt ansikte är samma person som mördade 8 stycken några år tidigare…

 

Onödig Fakta:

  • Visades på biograferna i Frankrike. Överallt annars kom den endast på VHS & TV.

 

Jag såg den här när jag var yngre hos en kompis och för 10 år sen kom jag på att jag ville se den igen. Och nu 20 år senare så hittar jag den.  Det kan bero på att jag inte riktigt kom ihåg namnet på den men omslaget glömmer jag aldrig.

Jag hittade faktiskt den av en slump. Och jag var tvungen att se den igen såklart. Nu hoppas jag bara att den är lika bra som jag kom ihåg den.

Den här filmen är rätt dåligt gjord. Makeupen i början efter olyckan är riktigt dålig gjord och man ser mikrofonen flera gånger uppe i bild.

Filmen var inte så bra jag kom ihåg den och mannen på fodralet med masken har ingenting med filmen att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar