fredag 1 april 2011

Film : In The Line Of Duty 5 (1990)

MV5BMjc5MDI5NjczOF5BMl5BanBnXkFtZTcwMzU4MTAyMQ@@._V1._SY140_CR1,0,94,140_Michelle är dotter till en triadledare i Hongkong. Hon tar över organisationen efter hennes pappa mördas av hans rivaler som vill ta över. Rivalerna förstör hennes bröllop för att döda henne men de dödar hennes blivande man istället. Då bestämmer hon sig för hämnd.

 

Onödig Fakta:

  • Del 3 i en serie och inte nummer 5

 

Den här versionen som jag fick tag i är inte dubbad och där finns inga undertexter.. De snackar engelska ibland i filmen men den största delen är inte det så man ser ut som en fågelholk största delen av filmen.

Jag hade nog gillat den mer om jag förstått den men nu gör jag inte det.

 

Jag pallade inte se hela då jag inte förstod ett skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar