söndag 17 april 2011

Film: Death Racers (2008)

MV5BMjE3NjA1MTQxN15BMl5BanBnXkFtZTcwNDg3MTEwMg@@._V1._SY317_CR6,0,214,317_I en nära framtid så tävlar folk i en bilsport där de kör genom landet och att mörda är en del i tävlingen.

 

 

Detta är en såkallad Mockbuster.. det vill säga att denna filmen släpptes samtidigt som “Death Race” endast för att förvirra och tjäna pengar på den riktiga hitfilmen. De flesta “Mockbusters” är riktigt dåliga..

Så varför valde jag att se denna filmen?

Jo jag är en gammal Wrestling Fan och ett tag lyssnade jag på Insane Clown Posse. ICP är ett par föredetta wrestlers och ytterligare en till wrestler är med i filmen.. Raven..

Jag kan inte kalla att jag är förväntansfull av att se filmen… men såklart är jag lite intresserad.

Du som följt denna blogg ett tag har nog märkt att jag inte är ett stort fan av bilfilmer och jag kommer nog inte förändras genom denna filmen heller.

Inga i filmen är bra skådespelare. Och musiken i filmen är endast med ICP.

Filmen blir lite överdriven när en robotman kommer och slåss.

 

Det bästa i filmen är väl att när wrestlerna slåss visar de upp sina moves annars ingen höjdarfilm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar