fredag 8 april 2011

Film : Snakes on a Train (2006)

MV5BMTExMDQ3OTI3OTFeQTJeQWpwZ15BbWU3MDg4MjI4NjE@._V1._SY317_CR6,0,214,317_En kvinna får en zombie förbannelse över sig som gör att hon har levande ormar inuti henne. Brujo som försöker ta bort förbannelsen får med sig henne på ett tåg till Los Angeles. Ormarna ur hennes kropp smiter ut och börjar anfalla de övriga passagerarna som inte har en aning om det dödliga som kommer hända…

Onödig Fakta:

  • I eftertexterna står där “No snakes were hurt during the production of this screenplay. Only a small child was, but it's cool.”

 

För att börja med så är detta en Mockbuster. Det vill säga att denna filmen släpptes på dvd samtidigt som “Snakes on a Plane”. Filmbolaget är kända för att just släppa ungefär liknande filmer exakt som när de stora filmerna kommer. Dessa filmer är inte lika bra som originalen på det sättet att de har sämre budget och till största del sämre skådespelare.

 

Jag har rätt nyligen sett “Snakes on a Plane” så jag ville bara se den bara för just att. Att storyn verkar riktigt dålig skiter jag i.

 

En stor del av filmen pratas det spanska och den delen är inte översatt så där ser jag ut som en fågelholk. Men jag förstår handlingen än då.

 

Denna filmen rekommenderas inte. En riktigt usel film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar