måndag 25 april 2011

Film : C.H.U.D 2 – Bud The CHUD (1989)

MV5BMTY3Mzc5NTE4Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwMDE4NjkxMQ@@._V1._SY317_CR3,0,214,317_Ett gäng ungdomar bryter sig in på regeringens hemliga forskningslabb och stjäler ett nedfryst lik till ett skolbus och av misstag råkar väcka liket till liv. Liket visar sig vara en C.H.U.D och ironiskt nog vid namn Bud. Bud går ut på en mördarturné och gör sina offer till kannibalistiska C.H.U.D.s och det är upp till ungdomarna att stoppa honom.

 

Onödig Fakta:

  • Bud hyllar Bub från Dawn of the dead

 

Den största anledningen jag ser denna filmen är att jag gillade ettan som för övrigt jag ägde på VHS. Då när jag såg ettan så visste jag inte om det fanns en uppföljare men jag väntade mig en.

Jag blev faktiskt besviken på denna filmen. För det första så är Bud ingen riktig C.H.U.D… Här är det zombies och jag väntade mig monster som det var i ettan.

Jag rekommenderar inte denna filmen se hellre ettan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar