lördag 22 januari 2011

Film : Trailer Park Boys–The Movie (2006)

51ZldlG5 6L._SL500_Kompisarna Julian och Ricky sitter inne i fängelset i 18 månader för ett rån. När de släpps så återvänder de till deras trailerpark för att planera det största rånet i deras dåliga kriminalkarriär. Men innan de kan börja måste de springa ifrån helikoptrar, överleva pistolskott och möta den fulle trailerpark ägaren i ett dödligt spel av Sunnyvale Chicken.

 

Onödig Fakta:

  • Ordet “Fuck” sägs 163 gånger och det är mest Ricky som säger det.
  • “Shit Analogies” säger Lahey 16 gånger.

 

Jag hade ingen aning om dessa “Trailer Park Boys” tidigare men en kompis sa att jag skulle kolla in dem så jag valde just den här för det. Det enda jag vet är att den är kanadensisk.

Det enda komikergäng i från Kanada som jag känner till är “The Kids In The Hall”. Som är helt ok.

Gänget känns lite som de i “My Name Is Earl”  fast lite mer korkade. Så gillar du “My Name Is Earl” så gillar du säkert denna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar