lördag 2 mars 2013

Film: A Holiday Heist (2011)

A Holiday Heist 2011En grupp studenter stannar kvar i skolan över jul för att arbeta med en speciell utställning i högskolans konst-galleria. När de bestämmer sig för att hålla i en oplanerad julmiddag i galleriet, dyker tre främlingar upp...

 

Stjärnorna från Jackass får en efter en roller i filmer. Först var det Knoxville, sen Bam Margera och Ryan Dunn. Till och med Steve-O och Pontius har spelat i en onödig parodi. Och nu är det Preston Lacys tur. Han är den store killen som oftast springer runt i blöja med Wee-Man.

SNL-föredettingen Chris Kattan som jag inte sett eller hört sen SNL-tiden är också med.

Om jag är skeptisk mot filmen? Ja. Jag har inte hört talas om den alls fast den är från julen 2011.

 

Filmen handlar om en grupp studenter som jobbar på en skola under julhelgen genom att arbeta med ett konst-galleri.  De bestämmer sig för att ha en oplanerad julmiddag i galleriet.

Samtidigt så har rektorn anlitat sina korkade barndomsvänner och nu mera väktare på skolan att stjäla tavlor från galleriet. Vad de inte räknat med var att studenterna skulle ha middag samma kväll.

 

Numer i alla filmer och serier om skolor så måste en Indier vara med och låta så lik som Raj i Big Bang Theory som möjligt.

Tråkig film men jag väntade inte mig så mycket av den ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar