lördag 19 mars 2011

Film: Frankensteins Castle Of Freaks (1974)

MV5BNTMwMDYyMTQyNl5BMl5BanBnXkFtZTcwNzcyNjQzMQ@@._V1._SY317_CR5,0,214,317_Greve Frankensteins dotter ska snart gifta sig så han bestämmer sig att göra något stort så hans namn lever vidare. Han återupplivar en neandertalare….

 

Jag såg den här trailern på Extra Weird och tänkte för mig själv att denna MÅSTE jag se och nu har jag gjort det.

Jag hittade endast “Elviras Movie Macabre presents..” Versionen. men den går lika bra. För man får se filmen utan att några sitter och dummar sig.

Det mest jobbiga i denna versionen är att Elvira hoppar in ungefär varje kvart och säger något dumt och att det kommer reklam. Men det gör det inte. Men det är ändå jobbigt när hon och hennes dåliga skämt kommer hela tiden.

En annan sak är att den är dubbad från Italienska till engelska och som vanligt så är den inte riktigt bra dubbad.

Denna filmen var inte så bra.. Filmen känns lite som den vanliga filmen om Frankensteins monster fast med Neandertalare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar